zondag 8 augustus 2010

Steilloos weer helemaal 2.0

Zo, voor wie mij nog kent, welkom terug! Mocht dit niet het geval zijn, dan heet ik u uiteraard ook van harte welkom.
  
Hieronder volgt het verplichte stukje van wat ik allemaal ga doen, waar we over gaan babbelen, en wat mijn plannen zijn, en wie ik ben. Ik denk dat ik kort kan zijn over wat er op deze blog komt, daar hebben jullie namelijk vrij weinig over te zeggen, aangezien ik degene ben die hem schrijf. Natuurlijk, tips worden altijd gewaardeerd, die u kan mailen naar jemoederleestmee@hotmail.com, of volg mij op Twitter via: http://www.twitter.com/SteilloosTOnder. Wat u echter kan verwachten zijn dingen die mij bezighouden, denk dan met name aan films, muziek, games en af en toe het wat serieuzer werk zoals sport, politiek, of het weer.
  
Wie ik ben, daar kan ik kort over zijn. Sommigen zullen mij misschien kennen van rioolwebsite GeenStijl of de nieuwssite Sp!tsnieuws, anderen kennen mij vielleicht van Twitter. Ik ben simpelweg Steilloos Ten Onder, StO voor vrienden. Ik ben een doodgewonen, oer-Hollandse jongen, geboren in het gehucht dat men Tiel noemt.
Mijn leeftijd was eerst geheim, maar wetenschappers hebben het vastgesteld op 20 jaar. Mochten er mensen zijn die mijn politieke voorkeur willen weten, ik ben rechts.

Ik zal in de komende weken proberen ander schrijftalent te zoeken, meerdere secties maken, en dagelijks minimaal twee stukjes te plempen. Nou weet ik dat dit ambitieuze doelen zijn, maar dat moet dan maar. Rome is immers ook niet in één dag gebouwd.

Voor nu wens ik u allen veel leesplezier en mag ik hopen dat dit een daverend succes wordt!


- Steilloos ten Onder

2 opmerkingen:

  1. Mocht u nog suggesties hebben voor layouts, onderwerpen, of gastschrijvers, dan hoor ik dit natuurlijk graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondertussen ga ik nog even door met alles aanpassen!

    BeantwoordenVerwijderen